Ładowanie
Sprawdź status zamówienia
Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego numer oraz w przypadku Klienta indywidualnego nazwisko podane w trakcie składania zamówienia lub w przypadku zamówienia na firmę NIP. Sprawdź
52 341 88 80 
801 11 53 53 
8 - 20 inne dni
  • Poniedziałek 8 - 20
  • Wtorek 8 - 20
  • Środa 8 - 20
  • Czwartek 8 - 20
  • Piątek 8 - 20
  • Sobota 8 - 16
  • Niedziela 10 - 18

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów. Najszybszą i najlepszą formą zamówienia jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skraca to maksymalnie czas jego realizacji. Mamy pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe. Skupiamy się już tylko na jego realizacji. Można też zamówić opony telefonicznie, dzwoniąc pod numer (52) 341 88 80 oraz 801 11 53 53, faksem pod numerem (52) 341 88 50 lub drogą e-mailową na adres felgi@felgi.pl w temacie pisząc ZAMÓWIENIE.

Czy można ustalić dzień i godzinę dostawy towaru?

Tak. O dniu dostawy informujemy Klienta, wysyłając e-mail oraz SMS z podanym dokładnym terminem. W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej. Numer listu przewozowego oraz telefon do firmy kurierskiej znajdują się w wysłanym powiadomieniu e-mail oraz SMS.

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?

Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta.

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?

Staramy się, aby zawsze tak właśnie było. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny, ponieważ cennik zamieszczony na stronie sklepu nie jest odzwierciedleniem stanów magazynowych. W takich przypadkach, w ciągu 24 godzin informujemy klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia.

Kto pokrywa koszty dostawy?

Koszty dostawy w całości pokrywa nasza firma. Klient płaci tylko za zamówiony towar.

Co mogę zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?

Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta. W takim przypadku, klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

Zamówienia dostarczane są przez firmy kurierskie DPD Polska oraz DHL Parcel Polska. Wybór przewoźnika jest automatyczny, zależy od rodzaju zamówienia.

Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?

W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższej siedzibie firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru, kolejnego dnia kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba niż ta, która składała zamówienie?

Tak. Oczywiście musi zapłacić za dostarczony towar.

Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres zamieszkania?

Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.

Co zrobić jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub FV??

Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury Vat. Aby zmienić dane należy skorzystać z linku, który jest przesyłany w automatycznym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeśli klient nie posiada adresu e-mail należy skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.

Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?

Tak, wystawiamy dowód zakupu za nabyty towar. Faktura VAT zostanie wystawiona nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę.

Kiedy i jak otrzymam dowód zakupu (paragon/fakturę VAT)?

Dowód zakupu, czyli faktura VAT, zostaje udostępniona do wydruku drogą elektroniczną na e-mail podany w zamówieniu, bądź wysyłana pocztą nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę.

Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dokładny termin dostawy jest przekazywany w kolejnym powiadomieniu mailowym, bądź w przypadku braku adresu e-mail, telefonicznie przez pracownika sklepu internetowego.

Jak dobrać właściwy rozmiar felg do mojego samochodu?

W tym celu należy skorzystać z konfiguratora felg zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego. W przypadku trudności prosimy skontaktować się z konsultantem Działu Obsługi Klienta.

W jaki sposób pakowane są felgi?

Felgi pakowane są w kartony i odpowiednio zabezpieczone, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?

W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Interwencji i Reklamacji pod numerem
52 341 88 98, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Szczegółowe zasady reklamacji przedstawione są w regulaminie zakupów na stronie internetowej sklepu.

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?

Płatności można dokonać gotówką za pobraniem, kartą kredytową lub przelewem na zasadzie przedpłaty oraz poprzez system ratalny Alior. Standardowym sposobem zapłaty jest płatność kurierowi przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku płatności kartą kredytową bądź przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1-2 dni robocze.

Co oznacza informacja "zapytaj o dostępność" zamieszczona w szczegółach produktu?

Taka informacja oznacza, że nie posiadamy w tej chwili informacji na temat dostępności tego produktu i wymaga to sprawdzenia przez naszego konsultanta. "zapytaj o dostępność" nie jest równoznaczne z brakiem towaru.

W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

Standardowy czas realizacji zamówienia w zależności od wybranego towaru określony jest w jego szczegółach. W szczególnych przypadkach przy produktach o najwyższej szybkości rotacji konieczne jest sprowadzenie towaru od producenta i termin może ulec wydłużeniu o 1-2 dni. W takiej sytuacji informujemy klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania klienta. W przypadku innych form płatności niż gotówką przy odbiorze termin realizacji zamówienia wydłuża się o 1-2 dni w stosunku do terminu podanego w szczegółach produktu.

profil klienta
Znajdziesz tutaj informacje przydatne podczas zakupów w naszym sklepie. Poznaj bliżej naszą firmę i zobacz dlaczego warto u nas kupić. Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i przeczytaj warunki gwarancji.
zasady zakupów
Dowiedz się jak złożyć zamówienie, ile wynoszą koszty przesyłki oraz w jakim terminie otrzymasz zakupione produkty. Zasady zakupów zawierają informacje, które pozwolą Ci bezproblemowo złożyć zamówienie i przeprowadzić transakcję.
poradnik
Poznaj narzędzia pomocne w doborze felg do samochodu i opon. Sprawdź co oznaczają różne skróty i symbole stosowane do oznaczania felg oraz skorzystaj z innowacyjnego kalkulatora ET. Dzięki poradnikowi dopasujesz felgi odpowiednie do Twoich potrzeb.
pozostałe
Na mapie witryny znajdziesz odnośniki do jej najważniejszych działów. Zasady korzystania z serwisu to zapisy dotyczące praw autorskich i dostępu do treści portalu. Możesz również zostać aktywnym członkiem naszej społeczności.